UPDATE Bądź na bieżąco z anulowanymi rejsami oraz poradami podróżnymi.
Princess Cruises
Poprawa zdrowia publicznego

Kroki, które podejmujemy, aby poprawić zdrowie publiczne.

Bezpieczniejszy sposób na rejsy i podróżowanie - zaktualizowano 4 marca 2021 r.



Protokoły gości COVID-19

Protokoły gości COVID-19

Jesteśmy w trakcie finalizowania wszystkich wymaganych protokołów COVID-19 dla gości. Będą aktualizowane zgodnie z wytycznymi organów zdrowia publicznego

Dowiedz się więcej o protokołach obowiązujących Gości

Ulepszona sanityzacja otoczenia

Obszary publiczne i kabiny będą dokładnie i częściej czyszczone przy użyciu bezpiecznego środka dezynfekującego, o udowodnionej skuteczności w szybkim zabijaniu koronawirusów.

Ulepszona sanityzacja otoczenia
Centra medyczne

Centra medyczne

Nasz wysoko wykwalifikowany personel medyczny składa się z lekarzy i pielęgniarek zdolnych do leczenia szerokiego zakresu schorzeń, w tym pacjentów z COVID-19. Centra medyczne zostaną wyposażone w odpowiednie możliwości testowania i leczenia COVID. Wszyscy członkowie zespołu będą musieli nosić maski na twarzy zatwierdzone przez Princess.

Najlepsze przygotowanie to zapoznać się z naszą ikonografiką Porad dotyczących zdrowia na statku (PDF)

Wentylacja

Statki będą wyposażone w ulepszoną filtrację powietrza z ulepszonymi systemami HVAC. Systemy te zostaną zaprojektowane w celu wymiany powietrza w przestrzeni publicznej i kabinach co pięć do sześciu minut. Filtry HEPA będą używane w kluczowych obszarach, takich jak centra medyczne i wydzielone izolatki, jako dodatkowe zabezpieczenie.

Wentylacja
MedallionClass®

MedallionClass®

Doświadczenia bezdotykowe są dostępne w całej naszej flocie statków Princess MedallionClass®. Chociaż MedallionClass został stworzony, aby ułatwić Ci życie na morzu, ułatwia także sprostanie aktualnym wyzwaniom, pozwalając nam dynamicznie reagować na stale zmieniającą się sytuację.

Dowiedz się więcej o MedallionClass®

Odprawa TrulyTouchless™

Odprawa TrulyTouchless™

Szybsze, bezdotykowe wejście na pokład jest możliwe, gdy zakupisz OceanReady® poprzez Aplikację. Odbierz swój Medalion® przed wyjściem z domu (wysyłka tylko dla mieszkańców USA) i użyj aplikacji, aby wypełnić kwestionariusz dotyczący stanu zdrowia przed rejsem. * Będziesz wtedy mógł wybrać preferowany czas przybycia do portu, aby dopomóc w rozłożeniu kolejek podczas wejścia na pokład. Dystans fizyczny będzie zachowany przez cały czas odprawy i wejścia na statek. Twoje drzwi do kabiny otworzą się, gdy się zbliżysz.

Innowacyjne podejście do bezpieczeństwa na statku

Uprościliśmy tradycyjny Alarm Próbny, aby był wygodniejszy i wolniejszy od tłumów. Obejrzyj wymagany film dotyczący bezpieczeństwa w dowolnym momencie w dniu wejścia na pokład i w dowolnym miejscu na pokładzie dzięki aplikacji MedallionClass lub na telewizorze w kabinie. Odwiedź swoją muster station o wybranej godzinie przed wypłynięciem i sprawdź swój medalion z członkiem załogi - w ten sposób będziesz dokładnie wiedzieć, gdzie się udać w nagłym wypadku.

Innowacyjne podejście do bezpieczeństwa na statku
Bezproblemowa podróż

Bezproblemowa podróż

Kupuj wszystko na pokładzie bez używania gotówki lub kart za pomocą technologii bezdotykowej, dzięki uprzejmości MedallionPay™. Dzięki OceanNow® możesz kontrolować dystans fizyczny, jak nigdy dotąd. Zamawiaj gdziekolwiek jesteś, a jedzenie, napoje i artykuły z naszych sklepów znajdą Cię, nawet jeśli się przeprowadzisz. Dodatkowo możesz także uzyskać dostęp do rozrywki i gier kasynowych za pośrednictwem aplikacji MedallionClass na swoim inteligentnym urządzeniu.

Dystans fizyczny

Dzięki MedallionClass Goście mogą zobaczyć w czasie rzeczywistym frekwencję w salach klubowych, teatrach i innych miejscach, a także dodawać do zakładek interesujące aktywności, zwracając uwagę na ograniczenia frekwencji.

Dystans fizyczny
Znajdź rejs

Kontakt

Tel. (+48) 22 222 46 15

poniedziałek - piątek w godz. 9.00-18.00

Dane firmy
Morskie Sp. z o.o.
ul. Złota 59, 00-120 Warszawa
Tel.: (+48) 22 222 46 15
Fax: (+48) 22 222 46 01
e-mail: kontakt@morskie.pl

Dane rejestrowe spółki
MORSKIE Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie (00-120) przy ulicy Złotej 59, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000434460
REGON 146271562
NIP 525 253 60 91

Biuro Morskie Sp. z o.o. mieści się w półokrągłym biurowcu przy centrum handlowym Złote Tarasy. Wejście do biurowca (Lumen) znajduje się przy ul Złotej, prawie na przeciwko hotelu Mercure (dawniej Holiday Inn). Zapraszamy na 6 piętro.

Od 1 czerwca 2020 przeszliśmy na biuro zdalne. Powrót na 6 piętro jest planowany ale niestety w obecnej sytuacji daty nie jesteśmy w stanie określić. Aby spotkać się w tej lokalizacji prosimy o kontakt z biurem.