Jesteśmy w trakcie finalizowania wszystkich wymaganych protokołów COVID-19 dla gości. Będą aktualizowane zgodnie z wytycznymi organów zdrowia publicznego
Obszary publiczne i kabiny będą dokładnie i częściej czyszczone przy użyciu bezpiecznego środka dezynfekującego, o udowodnionej skuteczności w szybkim zabijaniu koronawirusów.
Nasz wysoko wykwalifikowany personel medyczny składa się z lekarzy i pielęgniarek zdolnych do leczenia szerokiego zakresu schorzeń, w tym pacjentów z COVID-19. Centra medyczne zostaną wyposażone w odpowiednie możliwości testowania i leczenia COVID. Wszyscy członkowie zespołu będą musieli nosić maski na twarzy zatwierdzone przez Princess.
Statki będą wyposażone w ulepszoną filtrację powietrza z ulepszonymi systemami HVAC. Systemy te zostaną zaprojektowane w celu wymiany powietrza w przestrzeni publicznej i kabinach co pięć do sześciu minut. Filtry HEPA będą używane w kluczowych obszarach, takich jak centra medyczne i wydzielone izolatki, jako dodatkowe zabezpieczenie.
Doświadczenia bezdotykowe są dostępne w całej naszej flocie statków Princess MedallionClass®. Chociaż MedallionClass został stworzony, aby ułatwić Ci życie na morzu, ułatwia także sprostanie aktualnym wyzwaniom, pozwalając nam dynamicznie reagować na stale zmieniającą się sytuację.
Szybsze, bezdotykowe wejście na pokład jest możliwe, gdy zakupisz OceanReady® poprzez Aplikację. Odbierz swój Medalion® przed wyjściem z domu (wysyłka tylko dla mieszkańców USA) i użyj aplikacji, aby wypełnić kwestionariusz dotyczący stanu zdrowia przed rejsem. * Będziesz wtedy mógł wybrać preferowany czas przybycia do portu, aby dopomóc w rozłożeniu kolejek podczas wejścia na pokład. Dystans fizyczny będzie zachowany przez cały czas odprawy i wejścia na statek. Twoje drzwi do kabiny otworzą się, gdy się zbliżysz.
Uprościliśmy tradycyjny Alarm Próbny, aby był wygodniejszy i wolniejszy od tłumów. Obejrzyj wymagany film dotyczący bezpieczeństwa w dowolnym momencie w dniu wejścia na pokład i w dowolnym miejscu na pokładzie dzięki aplikacji MedallionClass lub na telewizorze w kabinie. Odwiedź swoją muster station o wybranej godzinie przed wypłynięciem i sprawdź swój medalion z członkiem załogi - w ten sposób będziesz dokładnie wiedzieć, gdzie się udać w nagłym wypadku.
Kupuj wszystko na pokładzie bez używania gotówki lub kart za pomocą technologii bezdotykowej, dzięki uprzejmości MedallionPay™. Dzięki OceanNow® możesz kontrolować dystans fizyczny, jak nigdy dotąd. Zamawiaj gdziekolwiek jesteś, a jedzenie, napoje i artykuły z naszych sklepów znajdą Cię, nawet jeśli się przeprowadzisz. Dodatkowo możesz także uzyskać dostęp do rozrywki i gier kasynowych za pośrednictwem aplikacji MedallionClass na swoim inteligentnym urządzeniu.
Dzięki MedallionClass Goście mogą zobaczyć w czasie rzeczywistym frekwencję w salach klubowych, teatrach i innych miejscach, a także dodawać do zakładek interesujące aktywności, zwracając uwagę na ograniczenia frekwencji.
Dane firmy
Morskie Sp. z o.o.
ul. Złota 59, 00-120 Warszawa
Tel.: (+48) 22 222 46 15
Fax: (+48) 22 222 46 01
e-mail: kontakt@morskie.pl
Biuro Morskie Sp. z o.o. mieści się w półokrągłym biurowcu przy centrum handlowym Złote Tarasy. Wejście do biurowca (Lumen) znajduje się przy ul Złotej, prawie na przeciwko hotelu Mercure (dawniej Holiday Inn). Zapraszamy na 6 piętro.
Od 1 czerwca 2020 przeszliśmy na biuro zdalne. Powrót na 6 piętro jest planowany ale niestety w obecnej sytuacji daty nie jesteśmy w stanie określić. Aby spotkać się w tej lokalizacji prosimy o kontakt z biurem.