UPDATE Bądź na bieżąco z anulowanymi rejsami oraz poradami podróżnymi.
Princess Cruises
Princess MedallionClass®

Princess MedallionClass®

Twoje wakacje - bez wysiłku. Spersonalizowane.


Co to są wakacje Princess MedallionClass?

Co to są wakacje Princess MedallionClass?

Urlop Princess MedallionClass zapewnia maksimum bezproblemowego, spersonalizowanego rejsu. Zaczyna się od OceanMedallion™, urządzenia do noszenia w rozmiarze ćwierćdolarówki, które umożliwia wszystko, od bezdotykowego wchodzenia na pokład po lokalizowanie bliskich w dowolnym miejscu na statku, a także ulepszoną obsługę, taką jak dostarczenie wszystkiego, czego potrzebujesz. Spędzaj więcej czasu w łączności ze sobą i robieniu tego, co kochasz podczas wakacji Princess MedallionClass®.

Watch video: Introducing Princess MedallionClass
Watch video: Introducing the OceanMedallion


Doświadczenia TrulyTouchless™

Doświadczenia TrulyTouchless™

W rejsach MedallionClass® chodzi o to, aby wakacje były bezproblemowe. Okazuje się, że najnowocześniejsza technologia stojąca za naszymi inteligentnymi statkami pomaga również zmniejszyć kontakt fizyczny. Od naprzemiennego wchodzenia na pokład po płatności zbliżeniowe, nadal możesz cieszyć się usługami na wyższym poziomie, zachowując bezpieczeństwo na morzu, dającą Ci pełną kontrolę nad swoimi wakacjami.

Dowiedz się więcej o naszym zaangażowaniu w CruiseHealth™


Potwierdzona rezerwacja? Rozpocznij check-in | Zobacz MedallionClass FAQ




Doświadczenia MedallionClass®

Zbliżeniowa odprawa

Zbliżeniowa odprawa

Co to są wakacje Princess MedallionClass?

Łatwe i bezproblemowe wejście na pokład
Rozpocznij wakacje zachowując dystans fizyczny.

- Uzyskaj OceanReady® w domu, pobierając aplikację MedallionClass™: App Store | Google Play
- Wybierz termin przyjazdu, aby wszyscy nie próbowali wejść na pokład w tym samym czasie.
- Wyślij OceanMedallion™ na swój adres (lub odbierz go w porcie, jeśli mieszkasz poza USA)
- Wejdź szybciej i idź prosto do swojego ulubionego miejsca.

Obejrzyj wideo: Dowiedz się, jak uzyskać OceanReady

Co to są wakacje Princess MedallionClass?
Bezkluczowe wejście do kabiny

Bezkluczowe wejście do kabiny

Pełne ręce? Nie ma problemu

Idziesz korytarzem i voila! Twoje drzwi otwierają się, gdy się zbliżasz, a nawet zapewniają spersonalizowane powitanie. Będziesz cieszyć się dostępem bezkluczykowym z automatycznymi zamkami drzwi za każdym razem, gdy wejdziesz do kabiny.

Pełne ręce? Nie ma problemu
Uproszczony Alarm Próbny

Uproszczony Alarm Próbny

Alarm Próbny przeszedł metamorfozę

Koniec z zatłoczonymi miejscami zbiórki, zamiast tego uzyskaj informacje dotyczące bezpieczeństwa za pomocą filmu, który możesz obejrzeć w kabinie - lub na swoim urządzeniu - w dowolnym momencie przed wypłynięciem statku w dzień rozpoczęcia rejsu. Odwiedź swoją Muster Station o wybranej godzinie przed wypłynięciem i sprawdź swój Medalion z członkiem załogi - w ten sposób będziesz dokładnie wiedzieć, gdzie się udać w nagłej sytuacji.

Alarm Próbny przeszedł metamorfozę
Najlepsze WiFi na morzu

Najlepsze WiFi na morzu

Pozostań w kontakcie na morzu

MedallionNet® Wi-Fi umożliwia dostęp do Internetu w dowolnym miejscu na pokładzie, dzięki czemu możesz:
- pisać, korzystać z video czatów, udostępniać zdjęcia i sprawdzać pocztę e-mail
- Przesyłać strumieniowo swoje ulubione programy, filmy, muzykę i sport
- Pozostać w kontakcie z bliskimi
Kup pakiety z dostępem na jedno lub cztery urządzenia po niskich stawkach dziennych.

Dowiedz się więcej o MedallionNet®

*Prędkości będą się różnić w zależności od miejsca docelowego, z mniejszymi prędkościami w regionach takich jak Alaska i Bałtyk.

Pozostań w kontakcie na morzu
Cokolwiek chcesz, dostarczamy

Cokolwiek chcesz, dostarczamy

Zamów jedzenie, napoje i więcej na żądanie

Głodny podczas Movies Under the Stars®? Zdajesz sobie sprawę, że zapomniałeś kremu przeciwsłonecznego przy basenie? Chcesz uniknąć tłumu lub stania w kolejce? Zamów wszystko, czego potrzebujesz - burgera, piwo, dodatkowe ręczniki, aloes itp. - a my dostarczymy Ci to bez opłaty za obsługę. Zachowaj dystans; nadal ciesz się doskonałą obsługą.

Obejrzyj wideo: OceanNow®

Zamów jedzenie, napoje i więcej na żądanie
Rezerwacja restauracji

Rezerwacja restauracji

Zjedz kiedy, jak i gdzie chcesz

Spersonalizuj swoje doznania kulinarne dzięki rezerwacjom Dine My Way. Dostosuj czas posiłku na każdy dzień, wybierając spośród głównej jadalni lub restauracji specjalistycznych. Zjedz kolację o tej samej porze każdego wieczoru lub zmień ją w zależności od tego, co działa lub Ty chcesz. Wybieraj spośród wielu opcji, unikając kolejek i czasu oczekiwania.

* Czasy rezerwacji w zależności od pojemności i dostępności miejsca.

Dowiedz się więcej o rezerwacjach Dine My Way

Zjedz kiedy, jak i gdzie chcesz
Prawdziwie bezdotykowe płatności

Prawdziwie bezdotykowe płatności

Kupuj bez gotówki i kart

Kupuj jedzenie, napoje, rzeczy - nawet żetony do prania! - bezdotykowo, dzięki MedallionPay ™. Członkowie załogi potwierdzają twoją tożsamość, dopasowując twoje zdjęcie i lokalizację, bez konieczności wręczania im karty lub wprowadzania kodu PIN. Martwisz się, ile Ty (i Twoja rodzina) kupiliście podczas rejsu? Łatwo monitoruj wydatki na pokładzie, uzyskując dostęp do swojego portfela na inteligentnym urządzeniu.

Kupuj bez gotówki i kart
Znajdź drogę i przyjaciół

Znajdź drogę i przyjaciół

Nawigacja na pokładzie i lokalizator Shipmate™

Poruszaj się po statku z łatwością, korzystając ze wskazówek krok po kroku, gdzie chcesz się udać. Pozostań w kontakcie ze swoją grupą bez względu na to, gdzie jesteś (lub oni) na pokładzie. Spodoba ci się możliwość wysyłania im wiadomości za pośrednictwem aplikacji.

Nawigacja na pokładzie i lokalizator Shipmate™
Rozrywka na statku

Rozrywka na statku

Wyświetl i zarezerwuj działania

Przeglądaj wydarzenia odbywajace się na Twoim statku - muzykę na żywo, gry, obserwację gwiazd, lekcje tańca i nie tylko - i stwórz własny plan zajęć, aby niczego nie przegapić. Planowanie wstępne pomaga w dokonywaniu świadomych wyborów dotyczących sposobu spędzania czasu. A jeśli chodzi o „decyzje dotyczące czasu gry”, sprawdź, ile osób zarezerwowało miejsce w danym momencie. Łatwo jest patrzeć w przyszłość, gdy widzisz nadchodzące porty i planujac działania na cały rejs.

Obejrzyj wideo: JourneyView™

Wyświetl i zarezerwuj działania
Telewizja w kabinie

Telewizja w kabinie

Rozrywka na żądanie, oryginalne programy

Uwielbiasz telewizję i filmy? Z pewnością docenisz ulepszony system wideo na żądanie w swojej kabinie lub na urządzeniu mobilnym. Oglądaj telewizję na żywo, filmy i Ocean Originals w dowolnym miejscu i czasie!

Obejrzyj wideo: OceanView®

Dowiedz się więcej o OceanView®

* Dostępne tylko na Caribbean Princess®, Crown Princess®, Regal Princess®, Royal Princess® i Sky Princess®.

Rozrywka na żądanie, oryginalne programy
Gry przyjazne rodzinom

Gry przyjazne rodzinom

Zabawa z rodziną

Ciesz się Grami Pod Gwiazdami, polowaniami na padlinożerców i innymi grami. Możesz nawet stworzyć OceanTagalong®, który podąża za Tobą przez cały rejs.

Obejrzyj wideo: Ocean Treks Adventure™

Obejrzyj wideo: OceanTagalong™

Zabawa z rodziną
Gry w kasynie

Gry w kasynie

Graj za gotówkę w dowolnym miejscu na pokładzie

Z Ocean® Casino ciesz się nieskończonymi opcjami gier opartych na zakładach na wyciągnięcie ręki, od zakładów sportowych po ulubione kasyno, w tym: Ocean® Sportsbook NOWOŚĆ, Bingo on Deck®, Tipsy Tentacles Slots®, Queen's Sea Poker®, Ruletka na Deck®, Keno on Deck®, Kings Cruise Lottery®, Queen's Sea Blackjack™

Obejrzyj wideo: Ocean® Casino

Dowiedz się więcej o Ocean® Casino

Graj za gotówkę w dowolnym miejscu na pokładzie
Aplikacja MedallionClass®

Aplikacja MedallionClass®

Aplikacja „wszystko w jednym'' współdziała z Twoim Medalionem, aby udostępnić cyfrowe doświadczenia MedallionClass na wyciągnięcie ręki. Możesz również uzyskać dostęp do tych doświadczeń za pośrednictwem telewizji w kabinie i cyfrowych portali na statku.

Zobacz video: The MedallionClass App

Princess MedallionClass® - Pytania i Odpowiedzi

Często zadawane pytania dotyczące OceanMedallion ™ i OceanReady®

Doświadczenie MedallionClass

Czy ktoś może uzyskać dostęp do moich danych osobowych za pośrednictwem mojego OceanMedallion™?

Nie, Twój medalion nie przechowuje żadnych danych osobowych, więc nie musisz się martwić, jeśli go zgubisz.

Czy mogę nosić mój medalion na basenie?

Tak, medalion jest wodoodporny, odporny na ciepło, piasek i sól.

Czy istnieje inny sposób noszenia mojego Medalionu niż smycz?

Absolutnie. Możesz wybierać spośród wielu akcesoriów, takich jak opaski sportowe, klipsy, wisiorki i bransoletki. Zamów je dla siebie i swojej grupy już teraz w sekcji OceanReady® w aplikacji MedallionClass lub kup je na pokładzie w OceanFront™.

Jak mogę zorganizować wysłanie mojego Medalionu do domu?

W sekcji OceanReady aplikacji MedallionClass kliknij „Medalion” i uzupełnij lub potwierdź informacje o wysyłce co najmniej 12 dni przed rozpoczęciem rejsu.

Czy mój medalion może zostać wysłany do mojego miejsca zamieszkania, jeśli mieszkam poza Stanami Zjednoczonymi?

W tej chwili wysyłka do domu jest dostępna tylko dla mieszkańców USA. Ale wszyscy Goście mogą cieszyć się korzyściami jego przyspieszonego otrzymania, jakie daje zakup OceanReady przed wejściem na pokład. Medaliony będą czekały w porcie na Gości mieszkających poza Stanami Zjednoczonymi.

Muszę odebrać mój medalion w porcie. Czy będzie z tym problem?

Wcale nie i nadal możesz sprawić, że OceanReady sprawi, że proces wejścia na pokład będzie bezproblemowy po przybyciu do terminala. Postępuj zgodnie z instrukcjami w aplikacji MedallionClass, aby uzyskać OceanReady (bez wysyłki do domu). A kiedy dotrzesz do terminalu, po prostu pokaż swoją kartę OceanReady na urządzeniu mobilnym, aby cieszyć się szybszym wejściem na pokład.

Czy używanie OceanMedallion jest bezpieczne, jeśli mam rozrusznik serca lub inne urządzenie medyczne?

OceanMedallion zawiera magnesy i technologię RF, które zostały zaprojektowane i wyprodukowane w celu spełnienia wymagań częstotliwości radiowych (RF) określonych przez Federalną Komisję Łączności Stanów Zjednoczonych. Poziomy wytwarzanej energii RF są podobne do tych, które występują w wielu urządzeniach konsumenckich. Producenci wszczepialnych rozruszników serca i wszczepialnych kardiowerterów-defibrylatorów (ICD) zazwyczaj zalecają trzymanie urządzenia medycznego w odległości 9 cali (23 cm) od nadajników RF porównywalnych z tym znajdującym się w OceanMedallion. Ponieważ jednak każde urządzenie jest inne, należy skonsultować się bezpośrednio z producentem urządzenia medycznego i lekarzem w celu uzyskania wskazówek.

Jak mogę uzyskać pomoc dotyczącą mojego medalionu na pokładzie?

Na pokładzie statków MedallionClass Goście mogą odwiedzić OceanFront i uzyskać pomoc od jednego z naszych OceanNavigatorów. Mogą również jak zwykle zadzwonić do biura obsługi lub porozmawiać ze swoim stewardem.

Co się stanie, jeśli zgubię swój medalion?

Jeśli Gość powiadomi załogę o zgubionym medalionie, zostanie on wyłączony i bezpłatnie wymieniony. W celu zapewnienia bezpieczeństwa transakcji zakupu, każdy Medalion jest powiązany z profilem Gościa, który zawiera jego zabezpieczające zdjęcie. Jeśli to zdjęcie nie pasuje do Gościa podczas zakupu, transakcja nie zostanie autoryzowana.

W jaki sposób Medalion pomaga zapewnić bezpieczeństwo gości?

Nowy system xiSafety przyspiesza i wzmacnia działania związane z bezpieczeństwem i ochroną na pokładzie statku MedallionClass. xiSafety wykorzystuje innowacje, aby znacznie poprawić czas obsługi Gości i powiększyć ich wrażenia, usuwając niedogodności i umożliwiając statkowi i załodze wydajniejsze działanie podczas wchodzenia na pokład, ćwiczeń w zakresie bezpieczeństwa, zawijania do portu, zejścia na ląd i podczas całego rejsu.

Czy ktoś może włamać się do systemu i uzyskać informacje osobiste?

Medalion nie zawiera danych osobowych, ale przesyła ID zaszyfrowanego Gościa na platformę obsługi Gości Ocean. Ta sieć przekracza wszystkie standardy bezpieczeństwa obowiązujące w branży rejsowej i wykorzystuje połączenie anonimizacji i szyfrowania, aby zapewnić bezpieczeństwo przechowywanych w niej danych.

Czy jest jeszcze coś, co muszę wiedzieć o moim medalionie?

Po prostu miej go zawsze przy sobie. Oprócz odblokowania świata wyjątkowych wrażeń, odblokowuje również drzwi do kabiny i służy do robienia zakupów na pokładzie.

Uzyskiwanie OceanReady®

Jakie są pierwsze kroki, które muszę wykonać, aby otrzymać OceanReady®?

Najpierw odwiedź Cruise Personalizer i podaj obowiązkowe informacje imigracyjne, tak jak w przypadku każdego innego rejsu z Princess. Następnie odwiedź App Store lub Google Play, aby pobrać aplikację MedallionClass. Po pobraniu aplikacji otwórz i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby utworzyć swój profil i uzyskać OceanReady.

Czy muszę mieć wymagane dokumenty podróżne, aby wejść na pokład, jeśli jestem OceanReady?

Tak! Podczas odprawy na terminalu należy mieć przy sobie wymagane dokumenty podróżne (np. Paszport, wymagane wizy).

Czy aplikacja MedallionClass działa przed moim rejsem?

Istnieje kilka funkcji, z których możesz korzystać przed rejsem, takich jak zakup OceanReady do przyspieszonego wejścia na pokład, tworzenie własnego, dostosowanego planu podróży za pomocą JourneyView®, który oferuje wgląd w działania na pokładzie statku podczas podróży oraz tworzenie OceanTagalong i zakupów za pomocą PlayOcean ™. Inne doświadczenia MedallionClass, takie jak OceanNow® i OceanCompass ™, wymagają obecności na pokładzie. Pamiętaj, aby połączyć się z bezpłatną siecią Wi-Fi MedallionNet na statku po wejściu na pokład, aby umożliwić korzystanie z pokładowych doświadczeń, takich jak usługi dostawy na żądanie.

Czy muszę płacić za MedallionNet®, aby pobrać aplikacje MedallionClass na pokładzie?

Nie, będąc na pokładzie, możesz bezpłatnie pobrać i używać aplikacji MedallionClass oraz wszystkich cyfrowych doświadczeń. Zalecamy jednak pobranie aplikacji przed wejściem na pokład, aby cieszyć się bezproblemowym wejściem na pokład z OceanReady.

Co się stanie, jeśli mam problemy z zalogowaniem się lub połączeniem z MedallionNet?

Włącz Wi-Fi. Wybierz MedallionNet jako swoją sieć Wi-Fi. Następnie otwórz przeglądarkę internetową i strona zostanie uruchomiona. Kliknij „get online now”.

Czy aplikacja jest dostępna w wielu językach?

Tak, aplikacja MedallionClass jest dostępna w 8 językach, w tym: angielskim, chińskim uproszczonym, chińskim tradycyjnym, japońskim, niemieckim, portugalskim, hiszpańskim i rosyjskim.

A jeśli mam dodatkowe pytania dotyczące MedallionClass?

Mamy na pokładzie obszar o nazwie OceanFront, w którym dostępne są wyznaczone OceanNavigators, aby pomóc Ci w razie jakichkolwiek pytań. Na telewizorach w kabinach pojawią się również filmy instruktażowe. Jeśli masz jakieś pytania przed wypłynięciem, możesz do nas zadzwonić pod numer:

Stany Zjednoczone (numer bezpłatny): 1-844-525-0942
Wielka Brytania: 0344 3388 663

Znajdź rejs

Kontakt

Tel. (+48) 22 222 46 15

poniedziałek - piątek w godz. 9.00-18.00

Dane firmy
Morskie Sp. z o.o.
ul. Złota 59, 00-120 Warszawa
Tel.: (+48) 22 222 46 15
Fax: (+48) 22 222 46 01
e-mail: kontakt@morskie.pl

Dane rejestrowe spółki
MORSKIE Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie (00-120) przy ulicy Złotej 59, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000434460
REGON 146271562
NIP 525 253 60 91

Biuro Morskie Sp. z o.o. mieści się w półokrągłym biurowcu przy centrum handlowym Złote Tarasy. Wejście do biurowca (Lumen) znajduje się przy ul Złotej, prawie na przeciwko hotelu Mercure (dawniej Holiday Inn). Zapraszamy na 6 piętro.

Od 1 czerwca 2020 przeszliśmy na biuro zdalne. Powrót na 6 piętro jest planowany ale niestety w obecnej sytuacji daty nie jesteśmy w stanie określić. Aby spotkać się w tej lokalizacji prosimy o kontakt z biurem.