Princess Cruises jest w trakcie finalizowania wszystkich wymaganych protokołów COVID-19 dla swoich Gości. Poniżej znajdują się obecnie planowane środki, które mogą ulec zmianie w miarę ustalania dalszych szczegółów. Będą aktualizowane zgodnie z wytycznymi organów zdrowia publicznego.
Rezerwacja: Wszyscy goście powinni uważnie zapoznać się z naszymi poradami zdrowotnymi dotyczącymi rezerwacji wstępnej oraz przygotowań przed podróżą, zamieszczonymi w Amerykańskie Centra Kontroli i Zapobiegania Chorobom (CDC)
Podejmujemy kroki w celu wdrożenia odpowiednich badań przesiewowych przed wejściem na pokład COVID-19, w tym:
- obowiązkowe rozszerzone kontrole stanu zdrowia przed wejściem na pokład, w tym 100% badanie COVID-19, bezdotykowe kontrole temperatury i kwestionariusze zdrowotne,
- zgodnie z najnowszymi wytycznymi skierujemy każdą osobę z oznakami i objawami COVID-19 lub zidentyfikowaną w grupie ryzyka na dodatkowe badania medyczne przed wpuszczeniem ich na pokład - w razie potrzeby dodatkowe kontrole (i kontrole zdrowotne podczas całego rejsu)
- śledzenie kontaktów jest planowane dla każdego rejsu
W całej flocie ułatwiamy ćwiczenie dystansu fizycznego, zarządzając czasem, rozmiarem i przepływem grup w miejscach na pokładzie i podczas wydarzeń oraz pomagając w podejmowaniu świadomych decyzji o tym, co robić na pokładzie. Programy rozrywkowe i restauracje będą projektowane w celu zwiększenia dystansu fizycznego.
Gdy nie można zachować fizycznego dystansu lub gdy jest to nakazane przez organy zdrowia publicznego, na pokładzie, na prywatnych wyspach i podczas wycieczek lądowych wymagane będzie noszenie maski. Maski muszą być noszone w terminalach, podczas wsiadania i wysiadania.
Goście będą zachęcani do korzystania z umywalek do mycia rąk i dozowników środków odkażających do rąk przy wejściach na statek oraz w miejscach o dużym natężeniu ruchu na całym statku. Goście zostaną poproszeni o śledzenie informacji zdrowotnych o sposobach zachowania zdrowia na pokładzie i na lądzie poprzez codzienne programy, systemy rozrywki, ogłoszenia, literaturę w kabinach i naszą aplikację. Nie będzie samoobsługi podczas posiłków. Wszystkie posiłki są serwowane przez kelnerów.
Współpracujemy z lokalnymi władzami, miejscami docelowymi i organizatorami wycieczek, aby wzmocnione środki BHP na pokładzie były utrzymywane również na lądzie. Będziemy przestrzegać protokołów zdrowotnych dla każdego odwiedzanego portu. Może nastąpić zmniejszenie liczby wycieczek i pojazdów turystycznych. Dozwolone będą tylko wycieczki lądowe, które są zgodne z naszymi zalecanymi protokołami, pod rygorem wymaganego przestrzegania ich przez wszystkich Gości i odmowy ponownego wejścia na pokład dla wszystkich Gości, którzy ich nie przestrzegają.
Dane firmy
Morskie Sp. z o.o.
ul. Złota 59, 00-120 Warszawa
Tel.: (+48) 22 222 46 15
Fax: (+48) 22 222 46 01
e-mail: kontakt@morskie.pl
Biuro Morskie Sp. z o.o. mieści się w półokrągłym biurowcu przy centrum handlowym Złote Tarasy. Wejście do biurowca (Lumen) znajduje się przy ul Złotej, prawie na przeciwko hotelu Mercure (dawniej Holiday Inn). Zapraszamy na 6 piętro.
Od 1 czerwca 2020 przeszliśmy na biuro zdalne. Powrót na 6 piętro jest planowany ale niestety w obecnej sytuacji daty nie jesteśmy w stanie określić. Aby spotkać się w tej lokalizacji prosimy o kontakt z biurem.